Kluczowe założenia pakietu antykryzysowego PERN S.A. dla wykonawców robót budowlanych:
- umożliwienie rozliczania wykonanych prac w okresach krótszych niż zapisane w umowie i dokonywania idących za tym płatności, poprzez wprowadzenie możliwości aktualizacji harmonogramów rzeczowo – finansowych w zależności od zaawansowania realizacji prac bez potrzeby aneksowania umów, dokonywanej w drodze zatwierdzenia przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora Pionu właściwego merytorycznie dla danej umowy;
- modyfikacja 30-dniowego terminu płatności na płatność w terminie do 14 dni, która to zmiana umożliwi w uzasadnionych przypadkach, na wniosek firmy wykonawczej, przyspieszenie płatności;
- możliwość przejęcia przez PERN S.A. płatności za dostarczane w ramach umów maszyny i urządzenia celem zmniejszenia obciążenia finansowego firm wykonujących prace, jeśli dostawa tych maszyn i urządzeń wymaga przedpłat;
- możliwość obniżenia wysokości gwarancji należytego wykonania umowy na okres realizacji umowy do 5%.
Wykonawcy zainteresowani pakietem powinni przesłać prośbę na adres e-mail: z podaniem numeru umowy, której pakiet ma dotyczyć.
Lista postępowań w formie elektronicznej
REGULAMIN ZAKUPÓW W PERN S.A. z siedzibą w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 133
INNE ZAŁĄCZNIKI
Lista postępowań w formie papierowej
Numer postępowania | Nazwa postępowania | Termin składania ofert | Szczegóły |
---|---|---|---|
HZP.231.000106.2022 | Odbiór odpadów o kodach 160708* , 150202* i 150110*z obiektów PERN S.A.-Dział Północny |
27 maja 2022 | Szczegóły |
HZP.231.000090.2022 | Odbiór odpadów o kodach 160708* i 150202* z obiektów Działu Zachodniego |
24 maja 2022 | Szczegóły |