Przewoźnicy chętnie umawiają się na konkretną godzinę odbioru paliwa

11/24/21

Przewoźnicy chętnie umawiają się na konkretną godzinę odbioru paliwa

Ponad 7200 transportów z odbiorem paliwa na konkretną godzinę – to wyniki pilotażu nowego systemu awizacji w bazach PERN, który Spółka wprowadziła pół roku temu. Dziś Przewoźnicy mogą korzystać z tego rozwiązania już w sześciu największych bazach – Koluszkach, Nowej Wsi Wielkiej, Rejowcu, Emilianowie, Kawicach i Boronowie.

Zainteresowanie pilotażem jest bardzo duże. Zapotrzebowanie i pozytywny odbiór rozwiązania utwierdził nas w przekonaniu, że warto je dalej rozwijać. Jeszcze w tym roku planujemy podwoić dostępność okien czasowych w Koluszkach. Docelowo, w każdej z baz paliw objętych projektem, będą dostępne min. dwa stanowiska z systemem rezerwacji – podkreślił Tomasz Domański, kierownik działu obsługi klienta PERN.


Szczegółowe informacje odnośnie dostępności i reguł awizacji są przekazywane przewoźnikom bezpośrednio w Portalu Przewoźnika, który PERN uruchomił na przełomie 2020 i 2021 roku. Z aplikacji dedykowanej firmom transportowym korzysta już ponad 850 użytkowników, a liczba logowań do systemu w październiku tego roku wyniosła prawie 17 000.

oryginalny wpis

PERN S.A.

Administratorem danych osobowych jest PERN S.A. z siedzibą w Płocku, ul. Wyszogrodzka 133, 09-410 Płock.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pisemnie na adres PERN S.A., ul. Wyszogrodzka  133, 09-410 Płock.

PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Inspektorem Ochrony Danych jest Marlena Leszczyńska. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych przez PERN S.A., możliwy jest poprzez e-mail lp.nrep@doi