- Ropa
- Paliwa
- CDOK
- Laboratorium
- Legalizacja przepływomierzy
- Telekomunikacja
- Uzgodnienia branżowe
CDOK - pytania i odpowiedzi - Portal Przewoźnika
W celu uzyskania dostępu do Portalu Przewoźnika należy wypełnić Wniosek o upoważnienie do reprezentowania przewoźnika (Załącznik nr 3 do Regulaminu) i wysłać jego oryginał pocztą lub kurierem do CDOK w Rejowcu.
Awizować dyspozycje może użytkownik, który ma przypisaną odpowiednią rolę. Stworzenie awizacji polega na wybraniu właściwej dyspozycji, wskazaniu kierowcy i pojazdów realizujących odbiór, a następnie wybranie jednego z dostępnych okien czasowych.
Dodatkowe konta dla pracowników Przewoźnika może założyć jego Administrator (wskazany we Wniosku o upoważnienie do reprezentowania przewoźnika) poprzez wybranie zakładki „ustawienia administracyjne”, a następnie opcji „dodaj użytkownika”. System wyświetli formularz, który należy wypełnić. Wprowadzony login powinien składać się z nazwiska i pierwszej litery imienia nowego użytkownika.
Nie. Dla kierowców realizujący odbiory z baz paliw PERN Spółka uruchomiła dedykowaną aplikację o nazwie eKiosk.
Wniosek powinien być podpisany prze osobę widniejącą w KRS lub CEIDG.
Nie. Użytkownik nie może udostępniać swojego loginu i hasła osobom trzecim. Każdy pracownik Przewoźnika musi mieć swój indywidualny login i hasło.
Tak, ale wiąże się to z usunięciem dotychczasowej awizacji i utworzeniem nowej. Istnieje ryzyko, że w międzyczasie inny użytkownik zarezerwuje wybrane przez nas pierwotnie okno czasowe.